fredag den 20. maj 2011

Pilates - Av, av, av

I går aftes var jeg til Pilates for første gang nogensinde !

Det var hårdt, skulle jeg hilse at sige. En times mave-ryg øvelser på gulv. Kunne til sidst end ikke løfte skuldrene fra gulvet. Ren tortur ! Men det sige at det skal gøre ondt før det gør godt - så det her gør helt sikkert MEGET godt :-) Desværre kan effekten nok først ses / måles efter en 8 - 10 ugers tid - SUK.

.....Så når vi kommer frem til september, SÅ kan jeg være i mit sommertøj :-)))
Ja, I har sikkert regnet ud at jeg nægter at forny sommergarderoben bare pga én sølle størrelse !

Nu har jeg sovet på det, og her til morgen måtte jeg gå foroverbøjet i den første halve times tid, indtil jeg langsomt fik strakt lidt ud. Min søde mand var ved at dø af grin ! Nå-ja, grine - det gør osse nas !

I dag skal jeg med en barndomsveninde i Botanisk Have og jeg glæder mig. Det kan få mine tanker væk fra de mishandlede mavemuskler.

God St-Bededag !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar