mandag den 20. august 2012

Arleen

Så blev der fotograferet - nu var den nemlig blevet tør :-)










På dette billede er farven rigtig.




Det er lidt svært at fange farven rigtigt.
Jeg synes generelt at lilla er svær at gengive korrekt - den bliver tit for blå. - Som f.eks. her.







FAKTA

Design : Arleen

Garn : Muskat fra Drops i farve 38 - Mørk Blomme. 

Særligt : Har forlænget ærmerne en smule og sat en pynteknap på. Har kun sat 3 knapper i halsen, istedet for 5, fordi dem der passede i farven var lidt større og så blev der kun plads til 3.

8 kommentarer:

  1. Den er så flot! Har straks fundet opskriften - har aldrig strikket efter opskrifter på engelsk, men en gang skal jo være den første :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-)
      Jeg var også lidt luren i starten, men det viser sig at det er slet ikke svært at bruge engelske opskrifter. Du kan få super-go' hjælp på både Garnstudio og ikke mindst på Paapinden.dk til afkodning og oversættelser. God fornøjelse ;-)

      Slet
  2. Super super sød og skøn farve ;O)Den må på min to-do-liste!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-)
      Det kan jeg godt forstå - jeg overvejer selv at putte den på listen igen, til en udgave med lange ærmer, når temperaturen er faldet. ;-))

      Slet
  3. Vildt lækker og sød til dig. Jeg har oven i købet 15 bundter Muskat i netop den farve liggende, som aldrig blev til den blomterkjole af Karen Noe, som de var tiltænkt, så måske skulle man. - Du frister godt nok.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men så er der jo nok til en kjoleudgave af denne eller Gemini ;-))
      Fristelser er der masser af ;-0)

      Slet
  4. Sød detalje med knaplukningen ingen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) Ja, det pepper den lidt op.

      Slet