søndag den 2. september 2012

Højst mystisk !

Jeg har igennem nogle uger bemærket at mine kommentarer, på nogle blogs, forsvinder.
Jeg har testet lidt forskellige blogs, og fundet frem til at det kun er blogspot-blogs det sker på.
Jeg kan sagtens lægge en kommentar - den bliver også fint lagt ind, men den er forsvundet igen efter mindre end 30 sekunder. Meget mystisk !

Jeg har googlet, men det er ikke lykkedes at finde noget om det.

Er der andre derude der har oplevet og måske ovenikøbet løst det ? Hjæææælp !

6 kommentarer:

  1. Det lyder godt nok meget mystisk, det har jeg aldrig oplevet. Kan det ikke være fordi de slet ikke er blevet lagt der i første omgang?
    Jeg oplever ofte når jeg skriver de 2 sikkerheds ord, så bliver jeg afvist, fordi jeg skriver forkert. Hvis jeg så er hoppet videre og tror kommentaren er gemt, så er den aldrig gået igennem. Kan det ikke være det, der sker for dig?
    I det hele taget synes jeg de sikkerhedsord er utroligt irriterende. Jeg har fjernet dem på min blog for flere måneder siden og har aldrig oplevet spam. Til denne kommentar blev der også krævet sikkerhedsord, og jeg har måttet skrive dem om 4 gange, fordi jeg ikke kunne læse de krøllede ord.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de kan være ret svære at læse, de der sikkerhedsord. De er blevet værre end tidligere, synes jeg.
      Men, men - det er ikke det :-(
      Siden reloades med mine kommentarer og der står også "Kommentaren blev udgivet". Bagefter forsvinder de.
      Meget mystisk.
      Hvis nogen ved hvad det skyldes, så læg endelig besked :-)

      Slet
  2. Hej. Jeg håber ikke denne kommentar bliver væk. Jeg har kommenteret dit indslag for april men ved ikke om du fik det. Blev så glad for at læse på din blog at du har købt miss Piggy garnet, for det har jeg også, men jeg er i bekneb for garn. Jeg er ved at strikke en trøje i miss Piggy 6/2 og jeg vil spørge om du har mere tilbage? Og kunne jeg måske købe det? Mange strikkehilsner fra Jannie, Valby.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jannie. Jeg kan desværre ikke se din kommentar på mine indlæg fra april. Var det "Ærø" ? Har du også problemer med at dine kommentarer forsvinder ?
      Miss Piggy 6/2 er et virkelig skønt garn og farve. Jeg har brugt resten til prikkerne i min Konfetti. Det passede næsten. Der er kun en meget lille gnalling tilbage på max. 20-25g. Hilsener, Kirsten.

      Slet
  3. Hej Kirsten.
    Lidt har også ret. Måske jeg kan lægge billetmrk. ind på din gnalling? Du har ret, april kommentaren er der ikke - underligt, men rart du så min besked her.
    På genhør.
    Jannie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må sige til, hvis du får brug for gnallingen :-)

      Slet