onsdag den 17. september 2014

Blogtræf hos Lykke

Det var mit første blogtræf.
Og sikken et !
Lykke havde ikke mindre end stået på hovedet for os alle sammen.
Lavet en dejlig frokost.
Bagt kage til kaffen.
Dækket det smukkeste og festlige bord.
Bød os indenfor i sit hyggelige hjem med åbne arme.
Og plaget livet af diverse sponsorer for at støtte arrangementet med diverse sponsor gaver.

Tusind tak for en meget hyggelig eftermiddag, Lykke !
Og tusind tak for det kæmpe arbejde du har lagt i det. 

Også tak til I andre blogtræf-gæster. Hvor var det hyggeligt at møde Jer. 


Både snakken og strikken går lystigt derudaf i en fornøjet stemning.



Der var sponsor gaver nok til at vi alle fik 3 gaver.
Jeg er meget glad for de gaver som jeg var så heldig at trække på mine numre.
Kauni garn i smukke lilla-grå-offwhite farveskift.
Geilsk kit med Tweed i en meget smuk mørk lilla samt opskrift på en Kropsfinte.
En dobbelt tedåse fra Fabel Te indeholdende to meget spændende og velduftende te'er som jeg glæder mig til at prøve snart.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar