lørdag den 28. februar 2015

Jakke med snoninger

...er endelig færdig og klar til brug.

Det passer helt perfekt med tidspunktet, for i dag skal jeg til blogtræf hos Lykke.
Garnet vandt jeg i lodtrækningen ved sidste blogtræf - så det kunne jo ikke være bedre.

Farven er meget smuk og garnet bliver så blødt, så blødt efter vask. Det bliver endnu en yndling.




FAKTA

Design : Jakke med snoninger nr. 359, fra Mohair by Canard

Garn : Geilsk Tweed, i farven Mørk Lilla (T23) vundet i lodtrækning til blogtræf hos Lykke

Bemærkninger: Jeg har tilføjet hestetømmekanter hele vejen rundt samt på ærmer. Desuden har jeg sat knapper i, hele vejen ned og ikke kun i toppen.

8 kommentarer:

  1. fDen var lekker, fin nå til våren .

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, det synes jeg - og det er jo nu ;-)

      Slet
  2. Nej, hvor er den lækker og jeg elsker den geilske tweed - og husker, hvor flot den lilla er :-) Den kan ikke undgå at blive et hit - især med de gode detaljer, du har tilføjet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det gør jeg også. Blødheden og farverne.... uhmmm.
      Farven er mørkere end på billederne. Men lilla er meget svær at få rigtig på billeder, synes jeg.

      Slet
  3. Den er bare så flot til dig - så den jo igår - farven er lige dig. Men jeg synes og trøjen er super fin.
    Dejligt at vi selv kan bestemmer hvordan vores strik se ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og tak for sidst :-)
      Ja, heldigvis kan man det :-)

      Slet
  4. Hold da op hvor er den smuk - jeg har faktisk både garn og opskrift, måske skulle man lave sådan en.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-)
      Ja, men så er det bare at finde det frem ;-)
      Jeg er meget glad for min og jeg bruger den ofte. Tænker på at lave en til, i en sommerfarve.

      Slet